tirsdag den 19. oktober 2010

Tilskyndelse til etnisk udrensning

Et kig på prangende zionisters udtalelser








”Hvis blot det ville synke i havet.” (Den israelske premiereminister Ritzak Rabin som referer til Gaza, lige inden at skrive under på Osloaftalen.)





”Jeg kender ikke til noget, der hedder internationale principper. Jeg sværger, jeg vil brænde ethvert palæstinensisk barn, som bliver født i dette område. Den palæstinensiske kvinde og barn er farligere end manden, fordi det palæstinensiske barns eksistens vil udlede flere generationer, som vil fortsætte, men manden vil forvolde begrænset skade. Jeg sværger, at hvis jeg var en retfærdig israelsk civil og jeg mødte en palæstinenser, at jeg ville brænde ham og jeg ville få ham til at lide inden jeg dræbte ham. Med ét slag har jeg dræbt 750 palæstinenser (i Rafah i 1956). Jeg ønskede at opmuntre mine soldater til at voldtage arabiske piger, eftersom den palæstinensiske pige er en slave for os og vi gør hvad vi vil med hende og ingen kan fortælle os hvad vi skal gøre, vi fortæller andre hvad de skal gøre.” (Ariel Sharon, den for nylige aftrådte premiereminister i et interview med General Ouze Merham tilbage i 1956)







”Vi skal bruge terror, mord, intimidering, landkonfiskering, og afskærer alle sociale ydelser for at skaffe af med den arabiske befolknings Galilæa.” (David Ben-Gurion til den generelle stab i maj 1948)





”Israel burde have udnyttet undertrykkelsen af demonstrationerne i Kina, da verdensopmærksomheden var fokuseret på det land, for at udføre massefordrivelser iblandt områdets arabere.” (Benjamin Netanyahu: Tale i Bar-Ilan i Universitet i 1989)





”Vi må uddrive og tage deres steder.” (David Ben Gurion, 1937, Ben Gurionog og de palæstinensiske arabere, Oxford University Press i 1985)







”Vi bliver nødt til at dræbe alle palæstinenserne medmindre de finder sig tålmodigt i at bo her som slaver. ” (Formand Heilbrun for genvalgskomitéen af general Shlomo Lahat, majoren af Tel Aviv, I oktober 1983)





”Jeg anbefaler brugen af giftgas imod uciviliserede folkefærd og imod genstridige arabere som et eksperiment. Jeg forstår ikke utilpasheden af brugen af gas. Vi kan ikke, under nogen som helst omstændigheder, finde os i ikke at udnytte nogen som helst våben, som er tilgængelige, for at fremvirke en hurtig ende på tumulten, som fremhersker på grænsen.” (Den daværende statsminister, Winston Churchill i det britiske krigsministerium, som autoriserede RAF Mellemøsten Kommandoen, for at angribe oprørske irakere med kemiske våben i 1919)





”Palæstinensere er som krokodiller, jo mere kød du giver dem, jo mere vil de have.” (Ehud Barak, Israels daværende premiereminister, den 28. august 2000. August 28, 2000. Rapporteret i Jerusalem Posten den 30. august, 2000)





”Palæstinenserne ville blive mast som græshopper… Hovederne knust imod rullestenene og væggene.” (Den israelske premierminister, Menahim Begin, i en tale til de jødiske kolonister. New York Times, den 1. april, 1988)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar