tirsdag den 19. oktober 2010

10 ting vi spilder

10 ting vi spilderaf Ibnul Qayyim Al-Jawziyyah




1- Vores Viden:

Spildt ved ikke at handle med den.



2- Vores Handlinger:

Spildt ved at udføre dem uden oprigtighed.



3- Vores Rigdom:

Spildt ved at bruge den på ting som ikke giver belønning. Vi spilder vores penge, vores stilling (status), vores autoritet på ting som ingen gavn har i dette liv eller det næste (Akhira)



4- Vores Hjerter:

Spildt fordi de er blotte for kærlighed af Allaah, følelsen af at længes efter at møde Ham, følelsen af fred og tilfredshed. I stedet for, er vores hjerter fyldt med andet (ikke gavnligt).



5- Vores Kroppe:

Spildt fordi vi ikke bruger dem på Allaahs tilbedelse og tjeneste.



6- Vores kærlighed:

Vores følelsesmæssige kærlighed er misledt, ikke rettet mod Allaah, men mod noget/nogen andre.



7- Vores tid:

Spildt, fordi den ikke bliver brugt rigtigt, for at erstatte hvad der er gået tabt, gør gode gerninger for at rette på tidligere gerninger.



8- Vores intellekt:

Spildt på ting som ikke er gavnlige, som er skadelige for samfundet og individet. Ikke brugt på fordybelse eller overvejelse.



9- Vores Tjeneste:

Spildt ved at tjene nogen som ikke vil få os tættere på Allaah, eller gavne os i det næste liv.



10- Vores Thikr (Ihukommelse af Allaah):

Spildt fordi det ikke påvirker os eller vores hjerter.



[Baseret på en lektion af Ibnul Qayyim Al-Jawziyyah]

1 kommentar:

  1. Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

    Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

    RING / WHATSAPP: +2348118829899

    E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

    BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com

    SvarSlet